Home / Support & Assistance – Dotix

Support & Assistance

Heeft u een probleem? Ons team staat voor u klaar.

Dotix biedt uitgebreide ondersteuning, ruim bovenop de installatie. Deze pagina is uitsluitend bedoeld voor onze klanten en partners die bezig zijn met een project of al een installatie hebben.

Prioritaire ondersteuning

Bent u al klant bij Dotix en ervaart u een technisch probleem of heeft u snel een interventie nodig? Ons team reageert zo snel mogelijk via de volgende kanalen:

Toegewijde telefonische ondersteuning

Maandag tot vrijdag van 8:30 tot 18:00 uur

Tel.: +32 497 51 17 51
Prioriteitslijn uitsluitend voor klanten met lopende projecten of bestaande installaties.

Ondersteuning via e-mail

Voor niet-dringende vragen of technische analyses kunt u contact opnemen via:

sebastien@dotix.be

Wij garanderen een reactie binnen 2 werkuren.

Gelieve in uw bericht te vermelden:

  • Uw volledige naam en/of projectnaam

  • Het betreffende adres of locatie

  • Een duidelijke beschrijving van het probleem

  • Indien mogelijk, een foto of screenshot toevoegen

Eerste stappen vóór contact

Voordat u contact opneemt met ons team, kunt u deze controles uitvoeren die vaak het probleem snel oplossen:

  • Herstart uw internetrouter (bij verlies van verbinding of niet-werkende afstandsbediening).

  • Zet het betreffende apparaat uit en weer aan (bedieningspaneel, server, lokale interface).

  • Controleer of andere apparaten in het netwerk normaal functioneren, dit helpt ons de oorzaak te isoleren.

Service die aan uw verwachtingen voldoet

Bij Dotix is elke installatie ontworpen om lang mee te gaan en mee te evolueren. Onze ondersteuning is gericht op uw gemoedsrust, met een proactieve, discrete en persoonlijke aanpak. Indien nodig schakelen we snel onze experts in om uw comfort, veiligheid en technologische controle te herstellen.

Digitale strategie
Hello7