Heeft u een probleem? Ons team staat voor u klaar.
Dotix biedt uitgebreide ondersteuning, ruim bovenop de installatie. Deze pagina is uitsluitend bedoeld voor onze klanten en partners die bezig zijn met een project of al een installatie hebben.
Bent u al klant bij Dotix en ervaart u een technisch probleem of heeft u snel een interventie nodig? Ons team reageert zo snel mogelijk via de volgende kanalen:
Maandag tot vrijdag van 8:30 tot 18:00 uur
Tel.: +32 497 51 17 51
Prioriteitslijn uitsluitend voor klanten met lopende projecten of bestaande installaties.
Voor niet-dringende vragen of technische analyses kunt u contact opnemen via:
sebastien@dotix.be
Wij garanderen een reactie binnen 2 werkuren.
Gelieve in uw bericht te vermelden:
Uw volledige naam en/of projectnaam
Het betreffende adres of locatie
Een duidelijke beschrijving van het probleem
Indien mogelijk, een foto of screenshot toevoegen
Voordat u contact opneemt met ons team, kunt u deze controles uitvoeren die vaak het probleem snel oplossen:
Herstart uw internetrouter (bij verlies van verbinding of niet-werkende afstandsbediening).
Zet het betreffende apparaat uit en weer aan (bedieningspaneel, server, lokale interface).
Controleer of andere apparaten in het netwerk normaal functioneren, dit helpt ons de oorzaak te isoleren.
Bij Dotix is elke installatie ontworpen om lang mee te gaan en mee te evolueren. Onze ondersteuning is gericht op uw gemoedsrust, met een proactieve, discrete en persoonlijke aanpak. Indien nodig schakelen we snel onze experts in om uw comfort, veiligheid en technologische controle te herstellen.
© Dotix - Privacybeleid - Juridische vermeldingen